dilluns, 27 d’abril del 2020

3- PROPOSTA D'ACTIVITATS SETMANA 27 D'ABRIL


Hola Herois del bosc, espero que estigueu tots molt  bé i amb moltes ganes de treballar!

Aquí us deixo les següents tasques!

1.    LLENGUA:

Escriu el nom de tres amics i tres amigues  de l’escola i dibuixa l’amic o amiga que vulguis.

2.   MATEMÀTIQUES:

Formes geomètriques.  





Ara que ja has vist el videos,busca per casa 3 objectes que tinguin forma de quadrat,  3 de cercle, 3 de triangle, 3 de rectangle i fes una foto dels objectes. Un cop hagis trobat els objectes dibuixa'n un de cada forma.

3.   Descoberta de l’entorn
Animals de granja. M’endevines?

·        Sóc gros i molsut
i força rondinaire
em tenen per brut
perquè no faig bona flaire.
Qui sóc?

·        Faig ki-ki-ri-ki!
porto barretina,
i canto cara al vent
per despertar el dia.
Qui sóc?

·        Et dono llet i llana
i per parlar dic be.
Si no saps el meu nom
Jo mai no te’l diré.

AMPLIACIÓ (OPCIONAL)

1.    MÚSICA


Us convido a veure el vídeo, a cantar i ballar al ritme de la música!
Espero que us agradin les propostes!
Recordeu que m’heu de fer el retorn de les tasques el divendres!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada